Vincenzo Montella: Nasipten ötesi yok
İÇİNDEKİLER 4 başlık
A Milli Futbol Takımı'nın 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'nda Paraguay'a 1-0 mağlup olarak turnuvaya veda etmesinin ardından teknik direktör Vincenzo Montella açıklamalarda bulundu.
İtalyan teknik adam, ortaya çıkan sonucun büyük bir hayal kırıklığı yarattığını belirtirken, takımın performansından memnun olduğunu ve futbolcuların sahada son ana kadar mücadele ettiğini söyledi.
"Milletimiz adına çok üzgünüm"
Karşılaşmanın ardından konuşan Montella, beklentilerin yüksek olduğunu ve elenmenin kendilerini derinden üzdüğünü ifade etti.
Deneyimli teknik adam, "Çok çok üzgünüm. Milletimiz adına büyük beklentiler vardı. Bizim de beklentilerimiz büyüktü. TFF adına da çok üzgünüm. Nasıl çalıştıklarını biliyorum. Futbolcuların nasıl çalıştıklarını biliyorum" dedi.
"35 yıllık kariyerimde çok nadir gördüm"
Maçların istatistiklerine dikkat çeken Montella, futbolun zaman zaman açıklanması zor sonuçlar üretebildiğini söyledi.
İtalyan çalıştırıcı, "35 yıldır futboldayım. Normalde 50 yılda bir denk gelir ama bize iki maçta denk geldi. İki maçta 65 şut var. Topa sahip olma oranlarını söylemiyorum bile. Kader bizden yana değildi" ifadelerini kullandı.
Montella'nın sözleri, Türkiye'nin Avustralya ve Paraguay karşısında ürettiği pozisyonlara rağmen skor bulamamasına gönderme olarak yorumlandı.
"Nasipten de ötesi yok"
Turnuva boyunca futbolcuların ortaya koyduğu mücadeleden memnun olduğunu belirten Montella, oyuncularına moral vermeye çalıştığını söyledi.
A Milli Takım Teknik Direktörü, "Futbolcularımıza kafalarını kaldırmalarını söyledim. Bazen söylenir ya, nasipten de ötesi yok" diyerek yaşanan hayal kırıklığına rağmen oyuncularının emeklerinin göz ardı edilmemesi gerektiğini vurguladı.
"Onlara desteğim sonuna kadar sürecek"
Oyuncularının karakterinden ve çalışma disiplininden memnun olduğunu belirten Montella, takımın sahadaki ruhunu olumlu bulduğunu dile getirdi.
İtalyan teknik adam, "Her zaman futbolcularımızın çalışkanlık yüzdesine ve hırsına bakarım. Sahadaki ruhlarına bakarım. Hepsinde inanılmaz bir hırs vardı. İki maçta sonuna kadar mücadele ettiler. Kimse kendini geri çekmedi, herkes çalıştı ve çok mücadele etti. Olmadı maalesef" şeklinde konuştu.
YORUMLAR (0)
+ Yorum YazBu habere ilk yorumu yaparak düşüncelerini paylaş
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!