Sinan Engin, Yasin Kol'a yüklendi: İnsanlar demeyecek mi...
Sinan Engin derbi penaltısına sert tepki gösterdi
Fenerbahçe - Beşiktaş derbisinde verilen penaltı kararı futbol gündeminde tartışılmaya devam ediyor. Spor yorumcusu Sinan Engin, karşılaşmanın sonucunu belirleyen pozisyona ilişkin sert ifadeler kullandı.
Engin, hakem Yasin Kol’un verdiği kararın hatalı olduğunu savunarak pozisyonun penaltı olarak değerlendirilmemesi gerektiğini dile getirdi.
“Son yılların en büyük skandal penaltısı”
Sinan Engin açıklamasında, "Son yılların en büyük skandal penaltısı. Bir de VAR ile konuşuyor. Çok ayıp! Bu penaltı son yılların en saçma kararı! Yasin Kol, insanlar seni görünce 'Bu penaltıyı nasıl verdin' demeyecek mi? Çok ayıp!" ifadelerini kullandı.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!