Mehdi Taremi yeniden Beşiktaş'a önerildi!
İÇİNDEKİLER 3 başlık
Beşiktaş haberleri gündemine bir kez daha Mehdi Taremi ismi geldi. Geçtiğimiz yaz transfer döneminde de siyah-beyazlılarla anılan İranlı golcünün, menajerler aracılığıyla yeniden Beşiktaş'a önerildiği öğrenildi. Yunanistan basınında yer alan haberlere göre Olympiakos, sözleşmesinin bitimine bir yıl kalan Mehdi Taremi ile yollarını ayırmayı planlıyor. Haberde, deneyimli golcünün önerildiği kulüpler arasında Beşiktaş'ın da bulunduğu belirtildi.
Yönetimin transfer planında yer almıyor
Konuyla ilgili Medya Siyah Beyaz'ın edindiği bilgiye göre, Beşiktaş yönetiminin şu aşamada Mehdi Taremi için herhangi bir transfer çalışması bulunmuyor. Siyah-beyazlı kurmayların, santrfor bölgesi için belirlediği yaş ve oyun profiline uygun farklı isimler üzerinde yoğunlaştığı, Taremi dosyasının ise mevcut planlama içerisinde yer almadığı öğrenildi.
Golcü arayışı sürüyor
Beşiktaş transfer haberleri içerisinde santrfor bölgesi yaz döneminin en hareketli başlıklarından biri olmayı sürdürüyor.
Siyah-beyazlılar, Vincenzo Italiano'nun raporu doğrultusunda hücum hattına üst düzey bir golcü kazandırmak için çalışmalarını sürdürürken; Dusan Vlahovic ve Vangelis Pavlidis gibi isimler listenin üst sıralarında yer alıyor. Bu nedenle kulübe önerilen farklı oyuncular değerlendirilse de, transfer stratejisinin belirlenen hedefler doğrultusunda ilerlediği ifade ediliyor.
Geçen sezon dikkat çeken performans
33 yaşındaki Mehdi Taremi, geride kalan sezonda Olympiakos formasıyla 39 resmi karşılaşmada görev yaptı. İranlı santrfor, bu süreçte 16 gol ve 6 asist üreterek etkili bir performans ortaya koydu. Buna rağmen Medya Siyah Beyaz'ın ulaştığı bilgilere göre Beşiktaş cephesinde oyuncuyla ilgili somut bir transfer girişimi bulunmuyor.
YORUMLAR (0)
+ Yorum YazBu habere ilk yorumu yaparak düşüncelerini paylaş
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!