Ana içeriğe geç
26.06.2026
Beşiktaş Haberleri | Son Dakika BJK Transfer 2026

Dünya Kupası sonrası öz eleştiri! Milli yıldızlardan dikkat çeken sözler

Paylaş:
Emirhan Alkan
Emirhan Alkan Editör
GÜNCELLEME:
ABD galibiyetiyle Dünya Kupası'na veda eden A Milli Takım'da futbolcuların maç sonu açıklamaları dikkat çekti.
1 / 7
Milli yıldızlardan ortak mesaj: "Herkes öz eleştiri yapmalı"
Milli yıldızlardan ortak mesaj: "Herkes öz eleştiri yapmalı"
2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'ndaki son maçında ABD'yi 3-2 mağlup eden A Milli Futbol Takımı, turnuvaya galibiyetle veda etti. İlk iki karşılaşmada alınan mağlubiyetler nedeniyle gruptan çıkamayan ay-yıldızlı ekip, organizasyonu 3 puanla tamamladı.
2 / 7
Türkiye - ABD maçından görüntüler
Türkiye - ABD maçından görüntüler
Los Angeles'ta oynanan mücadelede Türkiye'ye galibiyeti getiren goller Arda Güler, Orkun Kökçü ve uzatma dakikalarında Kaan Ayhan'dan geldi. Karşılaşmanın ardından milli futbolcuların yaptığı açıklamalarda ise ortak tema öz eleştiri ve sorumluluk oldu.
3 / 7
Orkun Kökçü: "Onurumuzu kurtardık"
Orkun Kökçü: "Onurumuzu kurtardık"
Orkun Kökçü ise galibiyetin önemine dikkat çekerken tüm takım adına öz eleştiri mesajı verdi.

"Bu maçta galibiyet almak önemliydi çünkü ortada onurumuz ve şerefimiz vardı. Onu kurtardık. Herkesin öz eleştiri yapması lazım. Bunu biz de ülkemiz de hak etmedi. Çok şey söylenebilir ama zamanı değil."
4 / 7
Arda Güler: "Tüm eleştiriler haklı"
Arda Güler: "Tüm eleştiriler haklı"
urnuva boyunca performansı tartışılan Arda Güler ise dikkat çeken bir öz eleştiride bulundu.

"Maçtan önce üzgün ve moralimin bozuk olduğunu söylemişsiniz. Tüm eleştiriler haklı. İyi oynamadım. Hiçbirimiz iyi oynamadık. Ne deseler haklılar. İnşallah bundan sonraki maçlarda telafi ederiz."

Milli futbolcuların maç sonundaki açıklamaları, ABD galibiyetine rağmen Dünya Kupası'na erken veda etmenin takım üzerinde oluşturduğu hayal kırıklığını gözler önüne sererken, gelecek turnuvalar öncesinde kapsamlı bir öz değerlendirme yapılacağının da mesajını verdi.
5 / 7
Ozan Kabak: "Karakter gösterdik"
Ozan Kabak: "Karakter gösterdik"
Savunmanın önemli isimlerinden Ozan Kabak, takımın sahaya karakter koyduğunu vurguladı.

"İlk iki maçta ülkemizi çok üzdük. Bu maça kesinlikle galibiyet için çıktık. Bir karakter gösterdik ve Allah'a şükür sahaya her şeyimizi bıraktık. İstediğimiz gibi geçen bir turnuva değildi ama buradan dersler çıkararak yolumuza devam etmeliyiz."
6 / 7
Kaan Ayhan: "Turnuvayı kazanmış gibi sevinmedik"
Kaan Ayhan: "Turnuvayı kazanmış gibi sevinmedik"
90+8. dakikada attığı golle galibiyeti getiren Kaan Ayhan da sonuçtan çok kaçırılan fırsatlara üzüldüklerini dile getirdi.

"Duygusallık olsa da pek sevinemedik. Nedeni ilk iki maçta alamadığımız puanlar. En büyük eleştiriyi zaten biz yapacağız. Belki kısa süreliğine milletimizi sevindirebildiysek ne mutlu bize. Kesinlikle turnuvayı kazanmışız gibi bir sevincimiz yok."
7 / 7
Salih Özcan: "Bu galibiyete mecburduk"
Salih Özcan: "Bu galibiyete mecburduk"
Karşılaşmanın ardından konuşan Salih Özcan, ilk iki maçın hayal kırıklığını yaşadıklarını belirterek galibiyetin zorunluluk haline geldiğini söyledi.

"Son maçımızda yüzümüzü göstermek istedik. Kendimize güveniyoruz, bu takım hak ediyor. İlk iki maçı kaybettik ama bu maç kendimize güvendik ve kazandık. Çok üzgündük, ilk elenen takımlardan olduk. Bu galibiyete mecburduk."
Tüm Kareler