Felix Uduokhai taraftarlara teşekkür etti
Beşiktaş'ın stoper oyuncusu Felix Uduokhai, sezonun tamamlanmasıyla beraber sosyal medyadan yaptığı paylaşımla sezon değerlendirmesinde bulundu. Uduokhai yaptığ
Beşiktaş'ın stoper oyuncusu Felix Uduokhai, sezonun tamamlanmasıyla beraber sosyal medyadan yaptığı paylaşımla sezon değerlendirmesinde bulundu.
Uduokhai yaptığı açıklamada:
''İnişli çıkışlı ve bol tecrübeli bir sezon oldu. Kesin olan şey var: En gürültülü taraftara sahibiz ve pes etmek bir seçenek değil. Takım olarak bizi destekleyen herkese de teşekkürler. Tanrıya şükürler olsun.''
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!