Beşiktaş’ta transfer gündemi hareketlenirken, siyah-beyazlı ekipte sürpriz bir gelişme yaşandı. Beşiktaş forması giyen Wilfred Ndidi, menajeri aracılığıyla kulüp yönetimine ayrılma talebini iletti.
Ndidi’den yönetime net mesaj
Medya Siyah Beyaz'ın edindiği bilgiye göre, Nijeryalı orta saha oyuncusu Wilfred Ndidi, kariyer planlaması doğrultusunda Beşiktaş’tan ayrılmak istediğini menajeri üzerinden yönetime bildirdi. Oyuncunun bu talebinin ardından siyah-beyazlı yönetimin süreci değerlendirmeye aldığı öğrenildi.
Beşiktaş yönetimi, Ndidi’nin talebini teknik heyetle birlikte ele alacak. Orta saha rotasyonunda önemli isimlerden biri olan tecrübeli futbolcu için kulübün, gelecek olası teklifleri de masaya yatıracağı ifade ediliyor.
Yönetimin, hem sportif hem de mali şartları göz önünde bulundurarak karar vermesi bekleniyor.
Yönetici
Kocaeli Üniversitesi Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü'nde lisans ve yüksek lisans eğitimini tamamlamıştır. Yüksek lisans tezini "Spor Gazeteciliği ve Spor Gazeteciliğinde Teknoloji Kullanımı Kapsamında Yapay Zekâ" başlığıyla hazırlamış olup, çalışma alanları spor gazeteciliği, spor medyasında dijitalleşme ve yeni medya teknolojileridir.
Spor medyası alanındaki mesleki çalışmalarına erken yaşta başlayan Alkan; Medya Kartal, Kartal Bakışı gibi dijital yayın organlarında editörlük ve haber müdürlüğü görevlerinde bulunmuştur.
2017 yılında, medya alanında üretim yapmak isteyen gençlere alan açmak amacıyla Diyagonal platformunu kurmuş; hâlen Diyagonal Dergi'nin genel yayın yönetmenliğini sürdürmektedir. Aynı zamanda kurucu ortağı olduğu Whose Agency bünyesinde sosyal medya yönetimi ve influencer marketing alanlarında faaliyet göstermekte, milli sporculara ve dijital yayın platformlarına profesyonel içerik hizmeti sunmaktadır.
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!