Beşiktaş, kadın voleybolda 13 ismin 11'i ile yollarını ayırmayı planlıyor
Beşiktaş JK Kadın Voleybol Takımı’nda yeni sezon öncesi köklü bir yapılanma süreci başlatıldı. Siyah-beyazlı yönetim, kadroyu yeniden şekillendirmek adına geniş çaplı bir değişim kararı aldı.
11 Oyuncu ile Yollar Ayrılıyor
Sezon sonunda aşağıdaki oyuncuların takımdan ayrılması bekleniyor:
-
Julia Szczurowska
-
Margarita Kurilo
-
Zeynep Sude Demirel
-
Diana Meliushkyna
-
İdil Naz Başcan
-
Buse Sonsırma Kayacan
-
Selin Adalı
-
Angela Leyva
-
Merve Tanıl
-
Anna Adelusi
-
Zeynep Üzen
Teknik heyetin raporu doğrultusunda iki oyuncuyla yola devam edilmesi planlanıyor:
Buket Gülübay
Ceren Nur Domaç

Mustafa şenel ve
4 ay önceBaşarılı değillerse gönderilmeleri gerekir, duygusallık yok artık, tek hedef başarı, gerisi yok.