Beşiktaş GAİN dört yabancısıyla yollarını ayıracak
İÇİNDEKİLER 3 başlık
Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi ve EuroCup'ta başarılı bir sezonu geride bırakan Beşiktaş GAİN'de kadro yapılanması başladı. Siyah-beyazlı ekip, yeni sezon planlaması doğrultusunda dört oyuncuyla yollarını ayırma kararı aldı.
Beşiktaş Basketbol'da alınan karar doğrultusunda Ismael Kamagate, Jonah Mathews, Matt Thomas ve Vitto Brown'un takımdan ayrılması bekleniyor.
Kadroda önemli değişim
Başantrenör Dusan Alimpijevic yönetiminde üst üste ikinci kez Basketbol Süper Ligi finaline yükselen Beşiktaş GAİN, yeni sezon öncesinde kadrosunda önemli değişikliklere gitmeye hazırlanıyor. Özellikle yabancı oyuncu rotasyonunda yapılacak revizyon kapsamında Jonah Mathews, Matt Thomas, Vitto Brown ve Ismael Kamagate ile devam edilmeyeceği öğrenildi.
Jonah Mathews sezonun öne çıkan isimlerindendi
Geride kalan sezonda Beşiktaş'ın hücumdaki en önemli silahlarından biri olan Jonah Mathews, özellikle kritik maçlarda ortaya koyduğu performansla dikkat çekmişti. Buna rağmen siyah-beyazlı yönetimin ve teknik ekibin yeni sezon yapılanmasında farklı bir oyuncu profiline yönelme kararı aldığı ifade ediliyor. Final serisine kadar ulaşan kadronun önemli parçalarından bazılarının ayrılması, Beşiktaş'ın yaz döneminde hareketli bir transfer süreci geçireceğini gösteriyor.

Gözler yeni transferlerde
Beşiktaş Basketbol'da son günlerde Şehmus Hazer ve Metecan Birsen gibi yerli oyuncuların isimleri transfer gündeminde yer alıyor. Siyah-beyazlıların hem Basketbol Süper Ligi hem de Avrupa hedefleri doğrultusunda kadrosuna önemli takviyeler yapması bekleniyor.
Beşiktaş GAİN yönetiminin önümüzdeki günlerde ayrılıkları resmileştirmesi ve yeni transfer hamlelerini hızlandırması beklenirken, taraftarlar da oluşacak yeni kadroyu merakla takip ediyor.
YORUMLAR (0)
+ Yorum YazBu habere ilk yorumu yaparak düşüncelerini paylaş
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!