Ari Barutoğlu: Semih'in kiralık gönderilmesi yanlış bir hamle
Kiralık değil kalıcı gönderilmesi gerekirdi
Semih’in kiralık olarak gönderilmesi, tamamen hatalı bir karar. Çünkü Semih, örneğin Demir Ege gibi değil. Demir Ege zaten çıkıştaydı. İnsanların ondan beklentisi vardı, heyecan yaratıyordu. Doğru takıma gitti, doğru işler yaptı ve yükselerek geri döndü. Semih ise tam tersi durumda. Sürekli düşüş yaşayan, özgüvenini kaybetmek üzere olan bir oyuncudan bahsediyoruz. Aidiyet duygusunu da yitirmeye çok yakın. Bu tarz oyuncuların tekrar ayağa kalkması için kiralık gönderilmesi değil, doğru kulübe kalıcı transferle gönderilmesi gerekir.
https://medyasiyahbeyaz.com/ozel-haber-semih-kilicsoy-transferi-icin-cagliari-ile-anlasma-tamam
Harun84
11 ay önce👏👏👏